Ми смо BitLab хост.

Изаберите најбоље

Правилник

 Почетна / Правилник

Плаћањем сте потврдили сагласност са овим правилником и он има снагу Уговора по Закону о електронском документу, чл. 4. Овај Правилник се односи на све кориснике Wеб хостинг услуга БитЛаб-а и има за циљ спречавање незаконитих активности или евентуалне злоупотребе на серверима БитЛаб-а, поштујући слободу говора и изражавања уколико није штетна за друге, заштиту интегритета и приватности корисника, као и обезбјеђење сигурности и поузданости мреже. Коришћењем услуга преко мреже БитЛаб-а, корисник прихвата правила понашања садржана у Правилнику, што подразумијева да неће предузимати активности које су овим Правилником дефинисане као неприхватљиво коришћење услуга.


Клијентски налог

Свако лице може отворити клијентски налог на БитЛаб сајту потпуно бесплатно. Лице је дужно да приликом креирања клијентског налога унесе истините контакт информације: име и презиме, адресу, телефон и е-mail адресу. Уколико су унијете нетачне информације (погрешан телефон, е-mail адреса…) БитЛаб ће избрисати клијентски налог. Сва обавјештења од стране БитЛаб ће кориснику бити послата на е-mail адресу. Након успјешног креирања клијентског налога, лице постаје корисник bitlab.rs. Корисник је дужан да у случају промјене е-mail адресе ажурира исту у оквиру свог клијентског налога. Корисник је дужан да чува параметре за приступ клијентском налогу и да не даје ове податке другим лицима. Уколико корисник нема сачуване ове податке, може од БитЛаб да затражи подсјетник о параметрима за приступ и они ће бити послати искључиво на е-mail адресу која је наведена у клијентском налогу. Параметри за приступ се не шаљу на е-mail адресе које нису наведене у налогу.

Отварањем клијентског налога корисник се слаже да га БитЛаб може контактирати путем мејла ради редовне комуникације везане за услугу коју користи, као и ради ванредних обавјештења и понуда.



Поручивање домена

Корисник је сам одговоран за вршење наруџбине преко сајта БитЛаб и плаћање исте. БитЛаб не сноси одговорност уколико корисник изврши погрешну наруџбину и плати исту. Услуга ће бити реализована а накнадне промјене нису могуће. Уколико се деси да корисник поручује домен и при поруџбини погрешно укуца назив домена и поруџбину плати, домен ће бити регистрован а повраћај новца није могућ. Могућа је једино поновна наруџбина и плаћање жељеног домена (под претпоставком да је доступан за регистрацију).



Поручивање хостинга

Корисник је сам одговоран за вршење наруџбине преко сајта БитЛаб и плаћање исте. Корисник је дужан да се претходно информише о спецификацијама хостинг пакета који жели да закупи. Потребне информације корисник може сазнати на www.bitlab.rs или контактирањем техничке подршке путем тикета. БитЛаб не сноси одговорност уколико је корисник закупио хостинг пакет а услуга му не одговара.



Плаћање

Након извршене поруџбине, корисник аутоматски добија предрачун за услуге БитЛаб са подацима за вршење уплате. Према жељи корисника, БитЛаб може креирати предрачун и послати кориснику на е-mail адресу која је наведена у клијентском налогу. Постоје четири начина плаћања: плаћање уплатницом (као физичко лице), плаћање по предрачуну (као правно лице), плаћање картицом (онлине) и банк трансфер (за кориснике из иностранства). Уколико корисник не изврши уплату у предвиђеном року, контактираће га продаја БитЛаб. Уколико корисник након 30 дана од дана извршене поруџбине није извршио уплату и није се одазвао на е-mail поруке и телефонске позиве, поруџбина се отказује.



Реализација поруџбине

Реализација поруџбине (регистрација домена, отварање хостинг налога, аудио стреаминг) биће извршена након пријема уплате за поручене услуге. Додатне услуге (закуп ИП адресе, закуп сервера) се реализују након пријема уплате и процеса набавке истих без прецизираног временског периода. Битлаб има право да одбије било коју поруџбину без наведеног разлога.



Параметри за приступ

Након реализације услуге, корисник добија параметре за приступ на е-mail адресу која је наведена у клијентском налогу. Корисник је дужан да чува ове податке, да их не даје неовлашћеним лицима, и дужан је да брине о безбједности рачунара на коме се ови подаци налазе, специфично да га чува од хакера, вируса и другог непожељног софтвера. У случају да корисник загуби параметре за приступ, потребно је да контактира техничку подршку путем тикета и замоли да му се ови подаци пошаљу. Параметри за приступ ће бити послати искључиво на е-mail адресу која је наведена у клијентском налогу.



Техничка подршка

Техничка подршка БитЛаб функционише искључиво преко тикета. Подршку не пружамо путем телефона. Подршка се пружа искључиво за услуге које имате закупљене код нас. Ми пружамо подршку за сва питања везана за функционалност сервера и инсталацију скрипти које нудимо (cPanel и Fantastico). То подразумјева инсталацију скрипти из цПанела (Joomla, Wordpress, итд) али не и њихов рад, мјењање или прилагођавање корисниковим потребама. Не пружамо подршку за плуг-инове, модуле, додатке итд. који се накнадно могу инсталирати у те скрипте (нпр. Joomla, Wordpress).



Сервери

БитЛаб има право да унапријеђује и врши измјене на софтwаре-у и хардwаре-у сервера на којима се налазе shared хостинзи без консултације са корисницима тих хостинга. У случају када корисник закупи цио сервер код БитЛаб-а (и уколико БитЛаб ради одржавање истог) битније измјене у конфигурацији сервера се раде уз консултацију са корисником.



Садржај и одржавање хостованог сајта

Корисник је у потпуности одговоран за цјелокупан садржај сајта који хостује на серверу БитЛаб. Забрањена је презентација садржаја који може бити штетан по сервере БитЛаб-а или било који други сервер на Интернету, као и постављање линкова ка таквом садржају на Интернету. Примери неприхватљивог садржаја: пиратски софтвер, хакерски програми или архиве, wарез сајтови, ирц…


Недозвољени су пренос или презентација било какве информације, податка или материјала који је у супротности са правним прописима РС, којим се врши кривично дјело или привредни преступ, повреда одредаба ауторског права и права индустријске својине, дјело нелојалне конкуренције, повреда добрих пословних обичаја и свако друго понашање супротно општеприхваћеним моралним начелима.



Одговорност

БитЛаб није одговоран за било коју штету коју ваш посао може претрпјети. АдриаХост не гарантује директно нити индиректно за услуге које пружа. БитЛаб није одговоран за губитке података, неуручене поруке, погрешно уручене податке, подешавање mail налога као и за све прекиде у раду.



Одштета

БитЛаб може промјенити, дорадити или допунити Правилник без претходне најаве. Примена Правилника ступа на снагу моментом објављивања на БитЛаб презентацији.



Copyright © 2015 | bitlab.rs. Сва права су задржана.